miercuri, 5 ianuarie 2011



Ninge...chiar a fost o zi speciala.Am fost in oras cu iubitul meu si am depanat amintiri cu niste prieteni.Uneori,incercam sa-mi amintesc ce ne-a adus impreuna,ce a facut ca relatia noastra sa fie atat de speciala...iubirea.Ne iubim si acum,dupa atatia ani si mi-am dat seama ca dragostea e un dar,cel mai de pret dintre toate bunurile de pe pamant si nici un sacrificiu nu poate fi prea mare ca sa-l pastrezi.Cu timpul iubirea creste sau moare...a noastra a ramas la fel,poate e doar mult mai puternica.El m-a salvat in toate felurile in care o fiinta poate fi salvata si mi-a daruit cel mai frumos dar de pe pamant-o dragoste puternica care a lasat urme adanci si indiferent ce cred cei din jur despre noi sau despre relatia noastra,nu conteaza.Ei nu ne cunosc asa cum ne cunoastem noi si de cele mai multe ori sunt doar invidiosi...si apoi avem doar o viata si nu vreau sa regret nimic cand ma uit in urma mea...viata are un singur dar adevarat:ne permite sa fim cu persoana iubita.Vreau sa fiu fericita si doar el imi poate oferi acest lucru...Te iubesc mult de tot Vali!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu